معماری
خانه / رژیم غذایی / یک چربی موثر در حجم گیری و رژیم
یک چربی موثر در حجم گیری و رژیم

یک چربی موثر در حجم گیری و رژیم

تخم مرغ یکی از بهترین منابع پروتئین می باشد و به آسانی هضم می شود و اسید آمینه های فوق العاده ای را برای بدن مهیا می کند هر دو بخش تخم مرغ زرده و سفیده به مهیا کردن پروتئین می پردازند
اما سفیده ها با سرعت بیشتری هضم می شوند .

یک چربی موثر در حجم گیری و رژیم

زرده نیز شامل چربی رژیمی می باشد که به کندی هضم می شود و منابع پایدار تری از پروتئین را مهیا می کند
یک زرده تخم مرغ در حدود ۶ گرم چربی دارد که نیمی از آن اشباع شده یا ناسالم است
بنابراین خوردن ۶ الی ۸ زرده در یک روز منجر به کسب چربی اشباع شده بیش از اندازه در بدنسازان می شود
بهترین راه حل در این مورد کاهش مصرف زرده نه حذف آن در برنامه غذایی می باشد در ازای هر ۵ الی ۶ سفیده تخم مرغی که می خورید یک زرده تخم مرغ استفاده کنید و مراقب باشید میزان مصرف آن از سه عدد در روز تجاوز نکند شش سفیده تخم مرغ به انضمام یک زرده ۲۴ گرم پروتئین به انضمام ۶ گرم چربی سالم برای شما مهیا می کند .

telegram

همچنین ببینید

چگونه رژیم مان را تغییر دهیم و بهتر نتیجه بگیریم

راهنمای گام به گام طراحی یک برنامه غذایی چربی‌ سوزی (بخش اول)

اگر اخیرا تصمیم گرفته اید که چربی‌ سوزی کنید پس احتمالا از مدت‌ها قبل به …

دیدگاهتان را بنویسید

قالب وردپرس