معماری

پشت بازو سیم کش ضربدری

اموزش حرکت پشت بازو سیم کش

قرقره دستگاه را در بالاترین قسمت تنظیم کنید و وزن مناسب را انتخاب کنید.

پشت خود را صاف نگه دارید و کمی به جلو خم شوید، دست ها را به اندازه عرض شانه باز کنید بطوریکه کف دست ها رو به پایین باشد میله را بگیرید.

بازوها را صاف و نزدیک هم نگه دارید، ساعد باید موازی کف زمین باشد این موقعیت شروع حرکت است.

فشار به سمت پایین و حرکت تنها در ساعد می باشد، وقتی میله به نزدیکی ران پای شما رسید مکث کنید و به آرامی به موقعیت شروع برگردید.

تکرارهای مورد نظر را انجام دهید.

 تمرکز تنها بر روی عضله سه سر بازو در هنگام حرکت باشد، حفظ و کنترل وزنه و به آرامی برگشتن به موقعیت شروع.

بدن خود را ثابت نگه دارید، حرکت تنها در بخش مفصل آرنج و فشار بر روی عضله  سه سر بازو خواهد بود.

نگه داشتن سر و چشم به جلو در هنگام تمرین.

telegram

همچنین ببینید

ویدئو جلو بازو کابل ایستاده

آموزش جلو بازو سیم کش فاصله خود را با دستگاه حفظ کنید زیاد نزدیک بودن …

دیدگاهتان را بنویسید

قالب وردپرس
займ на карту