معماری
خانه / آموزش بدنسازی / نکاتی برای داشتن شکمی تخت

نکاتی برای داشتن شکمی تخت

” ۳ نکته برای داشتن شکم تخت “

photo_2016-02-13_02-24-40

۱ . حرکات چند منظوره رو فراموش نکنید ؛ خیلی از ورزشکارای عزیز این تصور رو دارند که برای رسیدن به شکمی زیبا فقط باید از حرکات تخصصی خود شکم استفاده کرد ، در حالی که این طور نیست و حرکات چند منظوره مثل ددلیفت و اسکات ، تاثیر چشم گیری روی عضلات شکمتون خواهد گذاشت .

۲ . حرکات شکم رو ابتدای برنامه نزنید ؛ شکم قسمتی از چهارگانه بدنتون میباشد و هنگامی که تمرینات سخت و نفس گیر شکم رو اول تمرینات قرار بدید ، بدنتون ثبات لازم رو برای زدن سایر حرکات مربوط به این چهارگانه از قبیل اسکات از دست خواهد داد .

۳ . رژیم درست و تمرینات هوازی رو فراموش نکنید ؛ خوش فرم شدن شکمتون فقط و فقط در گرو یک نکته است اون هم پایین اومدن درصد چربی بدنتونه ، پس حتی اگه روزی هزار تا هم حرکات شکم رو بزنید و حواستون به تغذیتون و تمرینات هوازی نباشه ، منتظر کاهش چربی های ناحیه شکمی و خوش فرم شدن آن نباشید …

telegram

همچنین ببینید

برنامه رژیم غذایی افزایش وزن روز شنبه

🔻صبحانه : یک کاسه عدسی +۵ عدد سفیده تخم مرغ + ۱ لیوان شیر پرچرب …

دیدگاهتان را بنویسید

قالب وردپرس