معماری
خانه / آموزش بدنسازی / فاصله بین وعده غذایی با ورزش

فاصله بین وعده غذایی با ورزش

فاصله بین وعده غذایی با ورزش چقدر باشد بهتر است؟

3038699cc390b319344c6bb967299f11

?اگر می خواهید بعد از صبحانه ورزش کنید، حداقل یک ساعت فاصله زمانی بین صبحانه و آغاز ورزش را رعایت کنید.
پروبادی, به دلیل اینکه در این مدت خون اطراف معده تجمع می کند تا به هضم سریع تر و راحت تر غذا کمک کند اما برای ورزش کردن شما به حضور خون در عضلات نیاز دارید و این دوگانگی به نفع شما نیست.

?این نکته لازم است حتی برای سایر وعده های غذایی نیز رعایت شود و بسته به نوع ماده غذایی مصرف شده باید فاصله زمانی را رعایت کنید به طور متوسط کربوهیدرات ها ۲ ساعت؛ پروبادی, پروتئین ۳ ساعت و چربی ها بین ۴ تا ۵ ساعت زمان برای هضم و جذب نیاز دارند.

telegram

همچنین ببینید

دانستنی ها ی بدنسازی

غذای پروتیین بالا تا کنون شده است که بسیاری غذا بخورید ولی هنوز احساس سیری …

دیدگاهتان را بنویسید

قالب وردپرس
займ на карту