معماری
خانه / آموزش بدنسازی / حرکت Hip Raise یا بالا بردن لگن

حرکت Hip Raise یا بالا بردن لگن

مخصوص خانمها

حرکت Hip Raise یا بالا بردن لگن

در اغلب خانمها عظلات لگن خاصره از قسمت پایین شکم بیرون زده دارد.حتی اگر شما ۶ پک رو داشته باشین بازهم پایین شکم شما ممکن است جلو باشد.با انجام این نرمش در کنار سایر تمرینهای شکم مطمئنا شکم شما صاف و یکدست خواهد شد.برای انجام آن در حالت درازکش دست ها را باز و در امتداد شانه قرار داده, پاها را به اندازه عرض شانه ها باز کرده و زانوها را ۹۰ درجه خم کنید.بعدقسمت میانی بدن را بالا آورده طوری که از شانه تا زانو در یک خط راست باشد.سه تا ۵ ثانیه در این حالت بمانید و ۱۰ بار انجام دهید.در حین انجام حرکت فشار را بر ناحیه هدف حس خواهید کرد.

943024_580623995302645_2084690477_n
telegram

همچنین ببینید

برنامه رژیم غذایی افزایش وزن روز شنبه

🔻صبحانه : یک کاسه عدسی +۵ عدد سفیده تخم مرغ + ۱ لیوان شیر پرچرب …

دیدگاهتان را بنویسید

قالب وردپرس
займ на карту