معماری
خانه / آموزش بدنسازی / تمریناتی برای فرم دادن بالاتنه

تمریناتی برای فرم دادن بالاتنه

تمریناتی برای فرم دادن بالاتنه

561163_552080904823329_299267367_n

برای افرادی که شانه های باریکی نسبت به بدن خود دارند ، کلید ایجاد تعادل در فرم بدنشان ، تمرینات بالاتنه است که شانه ها ، ماهیچه سه سر و پشت را هدف قرار می دهد . این تمرینات به این منظور طراحی شده است .

بدنتان را فرم دهید
تمرکز تمرین روی بالاتنه ، به این معنا نیست که تمرینات پایین تنه را کلا رها کنید ، شما باید پایین تنه خود را نیز بسازید ، ولی باید تمرینات بالاتنه را سخت تر کار کنید. تمرینات روزانه زیر به شما کمک می کند تا به ظاهر متعادل تری برسید .

تمرینات کاردیو ، متعادل کننده بدن
در تمرینات کاردیو باید به دنبال دستگاه هایی باشید که در آن از دست و پا به طور همزمان استفاده شود .دستگاه الپتیکال و اسکی فضایی مثال های خوبی هستند. همچنین می توانید از یک دوچرخه یا تردمیل و ارگومتر بازو ( دستگاهی شبیه دوچرخه برای بازو) استفاده کنید ، ۱۰ دقیقه بر روی دوچرخه یا تردمیل تمرین کنیدو پنج دقیقه بر روی ارگومتر بازو، پس از آن دوباره با دوچرخه یا تردمیل برای ۱۰ دقیقه دیگر تمرین کنید .
برای علاقه مندان به کلاس، کیک بوکسینگ و ایروبیک گزینه خوبی است . و اگر به دنبال یک جایگزینی سرگرم کننده برای کاردیو سنتی می گردید ، کلاس سنگ نوردی داخل سالن را امتحان کنید .
هر نوع تمرین کاردیو را که انتخاب می کنید،باید حداقل سه بار در هفته آن را انجام دهید ، سپس ۲۰ دقیقه تمرین روتین زیر را برای دو تا سه روز دیگر در هفته اضافه کنید . اگر این تمرینات را در انتهای تمرینات کاردیو انجام دهید دیگر نیازی به گرم کردن بدن نخواهید داشت .
تمرینات
هر یک از تمرینات قدرتی زیررا برای یک دقیقه و هر ست mountain climbers رابه مدت ۴۰ ثانیه انجام دهید ، قبل از تمرین قدرتی بعدی ۲۰ ثانیه استراحت کنید .

telegram

همچنین ببینید

نحوه برجسته کردن رگها در بدن

۱) کاهش درصد چربی‌ بدن داشتن رگ‌های برجسته و مشخص همانند بدن سازان نیازمند داشتن …

دیدگاهتان را بنویسید

قالب وردپرس
займ на карту