معماری
خانه / رژیم غذایی / برنامه شکم جهت چربی سوزی و عضله سازی

برنامه شکم جهت چربی سوزی و عضله سازی

برنامه  جهت چربی سوزی شکم
خانم ها و آقایون زیادی هستند که قصد آب شدن چربی های شکم و پهلو و یا عضله ای شدن آن دارند . دوستان باید توجه داشته باشند که برای آب شدن چربی ها این تمرینات نوعی محرک هستند و شکم را به چربی سوزی تحریک می کنند ؛ لذا باید به این نکته توجه کرد که اصل چربی سوزی یا ساختن عضله به تغذیه مربوط می شود.قبل از انجام تمرینات زیر توصیه میشود ۷ تا ۱۰ دقیقه بدنتون را با تمرینات کششی گرم کنید و ده دقیقه هم به انجام تمرینات هوازی مثل دوچرخه زدن و طناب زدن بپردازید .دراز و نشست روی سطح شیب داردر صورتی که چربی ندارید این حرکت را جهت عضله سازی با وزنه انجام دهید.

شکم خلبانی به صورت پاصاف و پاجمع

توانتا حد توان این حرکت را با پای صاف اجرا نموده و سپس به صورت پا جمع ادامه دهید تا به مرز نا توانی برسید. در صورت توان می توانید به جای این حرکت از حرکت بارفیکس آویزان استفده کنید

دراز کشیدن روی میز مسطح و بالا و پایین آوردن پاها

جفت پاها با هم بالا و پایین می رود سعی کنید پاها صاف باشد و خم نشود

حرکت شکم با صفحه

با انتخاب یک صفحه مناسب آن را روبه روی سینه نگه دارید به طوری که دست ها صاف باشد و سپس به سمت چپ و راست در یک خط افقی حرکت دهید . بدن را از قسمت پهلو حرکت دهید .

حرکت پهلو با چوب به صورت ایستاده و خم

هر کدام بالای ۶۰ تکرار

این حرکتا بهتره تا ناتوانی اجرا کنید

۳ست ها ۳۰ یا بیشتر تکرار حرکت ۳تعداد ست ها ۳ست ها ۱۵ تکرارحرکت ۳ست ها ۲۰تکرار حرکت ۲ست ها سعی کنید

استراحت بین ست ها بیشتر از ۴۵ ثانیه نشود

telegram

همچنین ببینید

چگونه رژیم مان را تغییر دهیم و بهتر نتیجه بگیریم

راهنمای گام به گام طراحی یک برنامه غذایی چربی‌ سوزی (بخش دوم)

کربوهیدرات ها محدوده پیشنهادی برای چری سوزی : بعد از اینکه میزان کالری روزانه که …

دیدگاهتان را بنویسید

قالب وردپرس
займ на карту